נמשכת העלייה החדה: 3,200 מאומתים, 3.1% חיוביים

צבי טסלר No Comments on נמשכת העלייה החדה: 3,200 מאומתים, 3.1% חיוביים

מנכ"ל משרד הבריאות כינס מסיבת עיתונאים יחד עם שר הבריאות הורוביץ בה הודיע כי אישר לתת חיסון רביעי למדוכאי חיסון. אש חתם על צו שמחייב עטיית מסכות בהתקהלויות שבהן משתתפים יותר מ-50 בני אדם בחללים פתוחים

צילום: Nati Shohat/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמשכת העלייה החדה בנדבקי הקורונה: מאמש בחצות ועד הערב (חמישי) אובחנו 3,200 נדבקים חדשים כששיעור הבדיקות החיוביות עומד על 3.1%. זו הפעם הראשונה מאז 1 באוקטובר, ששיעור החיוביים גבוה מ-3%. בנוסף עודכן מקדם ההדבקה והוא טיפס ל-1.62, נתון המעיד על התפשטות נרחבת מאוד של המגפה.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש כינס הערב מסיבת עיתונאים יחד עם שר הבריאות הורביץ בה הודיע כי אישר לתת חיסון רביעי למדוכאי חיסון. לדברי אש, ההחלטה התקבלה "לאור עבודות מחקריות שמראות את התועלת, ולאור החשש שהם פגיעים יותר בהתפרצות האומיקרון".

פרויקטור הקורונה פרופ' סלמן זרקא אמר במסיבת העיתונאים, כי החל מיום ראשון "לא נוכל לומר איפה זה אומיקרון ואיפה זה דלתא. לכן נתייחס לגל החמישי כגל משולב".

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש חתם על צו שמחייב עטיית מסכות בהתקהלויות שבהן משתתפים יותר מ-50 בני אדם בחללים פתוחים, אך במשרד לא עדכנו את הציבור בכך. ההנחיה נכנסה לתוקף בחצות הלילה.

ח"כ יובל שטייניץ קרא לממשלה להטיל סגר, שלדבריו יאפשר לתעשייה ולחברות רבות להמשיך לעבוד במתכונת חלקית. "אחר שנכשלנו בשמירה על תנופת החיסונים – אין לנו ברירה אחרת. אם נמתין לשלושים אלף נדבקים ביום – גם הבריאות וגם הכלכלה ישלמו ביוקר", כתב שטייניץ.



0 תגובות